Bende şu an 33 haftalığım ve çok şükür tamamladım çantamı. Bir çok arkadaşın da dediği gibi hastane çantası ayarlamak değilde tüm kıyafetleri yıkayıp, kurutup, ütülemek mesele. Haftalar ilerledikçe zorlaşıyor hepsi. Ben ütüyü yapana kadar canım çıktı vallahi 😅 boyun sırt ağrısı mahvetti beni. Ütü işi ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi olur bence. Valize katlayıp koymakta bişey yok zaten…
bu arada ben valizimi hazırlarken video çekmiştim. Neler koydum fikir edinmek isteyen arkadaşlar olursa link bırakıyorum. Eksiğim varsa lütfen belirtin 🙏🏼