Htce35 F-Gemi az önce devlet hastanesinden geldim nst sancım çıktı açılma yoktu daha Doğum başlamamış dedi evi gönderdi yarın kontrole gel dedi .Normalde özele gidiyorum yarın kendi doktoruma gidicem
Neslicavusoglu Htce35 benimde sabah yarım saat ile başladı 15e düştü akşama kadar plates yapınca hafifledi sancılarım 🤷🏼♀️ Sıklaşsa gidecektim