Kızlar yarın yatışım var bebek baş aşağı ama sancı vs pek yok 12den sonra 40+2yim doktor yatış dedi suni yapar demi sezeryan olmaz sağlık sorunum yok kilo problemimde yok 2. Gebeliğim ilkide normaldi 68 kiloyum sadece karnım var bi engel yok normal doğuma suni alan anneler önereceğiniz tavsiye var mı korkuyorum ??🙏🏻 Dua edin sezeryan olmasın 8de yatışım🌸