9+4′um. Normalde kusma bulantim yoktu. Bu aksam yemeği istemeyerek yemiştim. Iki kez çıkardım hala bulantim devam ediyor. Bu gece uyutmayacak belli. Eczaneden prilam aldik. Bir tane ictim. Prilam böyle anlik rahatlama icin kullanılabiliyor mu, ise yarar mi yani?