Dilany35 Prezantasyon nedir ne olmalı kızlar ben ne zaman gitsem prezantasyon baş geliş diyiyorlar bu normal Doğum mu oluyor şuan 32+2 günlüğüz hala daha baş geliş ne demek yardımcı olur musunuz
Sblglc Dilany35 yani bebeginiz bas asagi duruyo catiniz musaitse bebekte donmezse normal dogum yapabilirsiniz bir de makat gelis var onda da popisi asagida kafasi yukarida oluyo ☺️
Dilany35 Sblglc Çok Teşekkürler 🥰🙏🏻 peki bu haftadan sonra dönme ihtimali nedir veya kaç hafta sonra dönmez
Sblglc Dilany35 yani bende daha 30.haftadayim ama burdan okuduklarima gore bazisinin donmuyomus doguma kadar benimde bas assagi duruyo dogum anina kadar bu degisiyomus diye biliyorum yani her an hersey olabilir ☺️
Mom046 Sblglc Benim bebeğim baş aşağı idi 29. Dan beri ancak kafası ne kanala girddi ne yaklaştı. 8 cm açıklığım oldu en son 24saat sancı odasında kıvrandım ama beş dk içinde sezeryan oldum. Özetle Kanal olayı da önemli..
Sblglc Mom046 valla ben kendim istege bagli sezeryan olucagim icin cokta nasil durdugu onemli degil saglikla gelsin yeter ☺️