Ebrumsezgin bende senin gibi 30 haftalığım ben sormuştum doktora gıdınce doktor bana iç karnın geniş dedi ve bebeğimin gelişimi gayet sağlıklı hem böyle olması daha iyi çünkü MaşAllah hiç çatlağım Yok doktorda öyle dedi zaten çatlağın olmaz demişti 😊 boşver karnının büyük küçük olduğuna doktor sağlıklı gelişimi iyi diyorsa sorun yok canım iç karnın büyük seninde dediğim gibi 😊