Ozerhome 37+2 haftalık ikinciye hamileyim aşırı derecede çatı ağrısı var ve mide bulantısı yaşıyorum ağzımdan acı su gelene kadar kustum. Doğum belirtisi olabilir mi
Nilhlp Ozerhome bulantı ve çatı ağrısı birlikte olunca açılma başlamış oluyor diye biliyorum ama her açılma hemen doğum demek değil. Siz yine de takipte kalın ve mümkünse doktora ya da ebeye gözükün.