ssnnmmm ogretmmenanne 40altını çok önemsenmiyor sancıda hatta yüksekse bile düzenli olmadığı sürece doğum belirtisi sayılmıyor
Fatmamuduk ogretmmenanne o değerler bebek hareket ettikçe de yükselir demişti benim sağlık ocağında ki ebem 🤷🏼♀️🥴 60 ve üstü olmalıymış sancı demek için
ogretmmenanne ssnnmmm Başı da dönmüş her an gelebilir. Çok yorulmazsan ilk bebeğin olduğu için bi ihtimalle bekler ama hazırlıklı ol dedi
ogretmmenanne Fatmamuduk Kağıdı inceledi. Sancı başlamış. Hazırlıklı olmalıyız artık dedi. Sizin haftanız kaç? 3 kilo olmuş bu gün doğsa sorun olmaz dedi medosegemira bana da hemen gel dedi
medosegemira Bnm de 50 ye kadar cıktı az bi agrın var ddi doktor agrn olursa hemen gel ddi 35+4 olduk
medosegemira ogretmmenanne Allah allah o aralıkta sancı olmuyor diye biliyorum bi kaç kere acile gittim benim de hep 30lardaydı sancın yok dediler hep
ogretmmenanne medosegemira bilemiyorum ki ilk gebeliğim benim de cihazdan cihaza fark mı var? Yorum farkı mı bilemedim. 21den başladı 28-29a kadar çıktı ama en çok 24-27 gördüm grafikte. Hafif hafif başlamış sancın dedi
Gulsummyuksel Benim karın sertliğinen dolayı 32 haftamda nst ye girmiştim o zaman bu değerler çıkmıştı. Çok yorma kendini vs denildi. Haftaya salı 35+1 de gireceğim ikinci nst ye bakalım ne çıkacak. Telaşlandım şimdi 🙄
ogretmmenanne Gulsummyuksel 32de benim başı yukardaydı. Şimdi dönmüş olarak nst de bu değerleri görünce yorma kendini ki beklesin dedi. Hafif hafif sancın başlamış dedi. E kilosu da haftasıyla gidiyor 3 kilo. Prematüre sınırını da aştık. Ben beklesin istiyorum ama gelebilir. Allah a emanet artık
Gulsummyuksel ogretmmenanne bana dönmüş denilmişti ama karın sertliği bende hep olan birşey dediğimde tuhaf tuhaf bakmışlardı ki hala uzun süreli olur mesela. Ama önceden olduğunda yürürdüm etkilemezdi ana şimdi sertleştiğinde ayaktaysam kalıyorum olduğum yerde. Sağ salim vaktinde gelsinler inşAllah ama zor gerçekten psikolojiside fizikende çok zormuş son ayımda anladım desem yalan olmaz.
ogretmmenanne Bybars kafası yerleşmiş işte benimkinin dün biraz sancı hissettim bu gün gayet iyiydim ama ben iyiyken nst bunları verdi
MerveAkty Bybars benim de aynı sen gibiydi durum bebek kalp atışı yavaşladı hemen sezeryana alındım tabi doktorun ne derse o 😊
Bybars ogretmmenanne 40 dan sonra sancı kabul ediliyor diye biliyorum doktora nts 100 diyorum hissediyorsan rakamlara çok bakma dedi bana
ogretmmenanne Bybars bu değerler için başı döndüğünden ötürü her an her şey olabilir. Yorulma. En ufk sancıda gel dedi 🤷🏻♀️ Geri geri yorulma dedi. Doktor farkı demek ki bilemiyorum. Benim de ilk gebeliğim
Asenadgdvrn80 ogretmmenanne buda sancımi 😁😁😁 bnmki 80-90 -100 hissetmiyorum 34+1 deyiz daha siz hissediyor musunuz ki
ogretmmenanne Asenadgdvrn80 Hissediyorum işte şiddetli değil hafif hafif. Üstelik haftamız da sizden büyük ve bebeğin başı kanala yerleşmiş. Kasığım dopdolu sanki
frauz Asenadgdvrn80 yaa bende 34+0 da sancım çıktı nst de doktor korkuttu beni erken gelebilir diye. Size ne dedi ne durumdasınız toplanma kasılma çok oluyor mu?
svmm ogretmmenanne düzenli olmadıkça yalancı sancıda olabilir belki benim 36+6 da sabah gittim düzenli 50 lerdeydi öğlen 100 lerin üstüne çıkınca doğum yaptım sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
ogretmmenanne svmm inşallah ben 38-39 beklesin istiyorum zaten. Doktor her an gelebilir deyince acaba dedim. O yüzden tecrübelilerden yorum istedim. Hani doğuran kaçla doğurmuş diye. Sağolun
Sineemm ogretmmenanne bende 38+3um iyi gün önce kontrolde 10dk bir 25lerde çıktı korkulacak bişey yok gerçek doğum sancısınin 70ve üzeri olması 10dk 3 4 defa gelmesi lazim
ogretmmenanne Sineemm Aynen dediğiniz gibi düzenli değil ama bebeğin başı kanalda doktoru hızlandıran o bence