Gizemshn o çok olur 😁 1 tane gecelik bir tane takım yeterli bence. Ben oyle götürmüştüm ilk gün gecelik kirlenmesin diye sadece pijama takımın üstünü giymiştim ikinci gün gecelik giydim. Yani keşke iki tane gecelik götürmemde yetiyormuş. Yani pijama takımı götürebilirsin sen bilirsin tabi ama alttan muayene filan olacagi için ve depend değiştirme durumu asla kullanışlı değil. Ama herkesin tercih kendine.