Sehribannnn Merhaba Kamer00 merhaba bende detaylı ultrason için gitmeyi düşünüyorum çok uzak bana ama normal hastane detaylı için çok uğraştırır mesafe çok uzak bizim için fiyatı ne kadar
Sehribannnn Bgm_61 almıyım kalsın 😌çok kadar bütçeli biri değiliz eşimi bu konuda sıkıntıya sokmak istemem asla 😊 siz gidiyormusunuz
samsunlu55 Bgm_61 ben zam gelmeden önce 4000 lerde diye duymuştum dogumu sezeryan olarak. Verdiğiniz fiyat bilgisinden emin misiniz?
Bgm_61 Sehribannnn Ben İmperiale gidiyorum arada oraya da gidiyodum riskli gebelik olduğu için ama nasipse İmperialde doğum yapıcam.
samsunlu55 Bgm_61 sürekli zam yapiyorlar nedeni de yapılan zammı ana merkezleri kabul etmiyormuş az gelmiş resmen soygun ! Yeni fiyattan haberim yoktu neredeyse %100 artiş
samsunlu55 nzlm45 hasan hoca ve Ufuk hoca 300 tl olmuştu muayene.10 gune kadar ücretsiz, muayene oldugun günde dahil.