ozgeacar Kizlar selam ben 24 haftalık hamileyim ve 7 kilo aldım çok aldım okadar dikkat etmeme rağmen çok hızlı alıyorum sizler kaçar kilo aldınız nasıl gidiyor hamileliğiniz ?
Tkurnaz ozgeacar ilk gebeliğimde toplamda 9 kg almıştım ama şuan 23 hafta 13 kg aldım ve durmuyor sürekli ilerliyor😂
BTSG04 ozgeacar ben 25+3 haftamdayım 6 kilo aldım ama hiç dikkat etmiyorum bu sıralar hele çok yiyesim geliyor bu gidişle dahada alacak gibiyim 🙈 bence kimseyle kıyaslamayın kendinizi normal kiloda olan biri 12 kiloya kadar normal görülüyor zayıflar dahada fazla alması gerekiyor deniyor uzmanlar tarafından
Seda-34 ozgeacar zayıf hamile kaldıysanız ondandır. Zayıf kişilerşn vücutları hamile kaldığı andan itibaren yağ dokusu depolamaya başlıyorlarmış. Ben zaten balık etli bi insan olduğum için çok almadım ama önemli olan az çok almak değil doğumdan sonra alınanları verebilmek bence🙈🙈
ozgeacar Tkurnaz İlk gebeliginizde 9 kilo çok iyiymiş hayalim benimde 9 kiloyla bitirmek hamileliği ama imkansız görünüyor 😂
ozgeacar BTSG04 Bende normal kilolarda hamile kaldım 12 kiloya ragziyim ben 12 kiloyla hamileligimi bitirsem bana yeter
ozgeacar Seda-34 Zayifta hamile kalmadım 69 kiloyla hamile kaldım normal kiloyla hamile kaldım ama yine fazla ilerliyo kilom malesef 🙄
7capo7 24.haftamda 8.5 kilo aldım. Diyin hele ne yiyorsun diye gayet sağlıklı besleniyorum ve sporcu geçmişim var bol yürüyüş ve spor yapıyorum. Görenler inanmıyor bu kadar kilo aldığıma göstermiyorum. E o zaman bu kiloyu nereme alıyorum 😭
ozgeacar 7capo7 Canım bende yuruyusumu yapıyorum bol bol suyumu vs içiyorum çoğunlukla sebze ağırlıklı besleniyorum ekmek hiç yemiyorum ama tatlıya hayır diyemiyorum 🙄 ve kilom çok hızlı artiyo çocuktan kaynaklı bence normal zamanda olsa bu yemeyle bu kiloyu asla alamazdim
Seda-34 ozgeacar üzülmeyin doğumdan sonra verirsiniz bence bir çok kişi doğumdan sonra bir kaç ay içinde veriyor. Hatta şok kilo alanlar daha hızlı veriyor benim izlenimlerime göre 😊
Handanhandan ozgeacar canim bende 69 kilo ile hamile kaldim 23+4 um suan ve 7 kilo aldim ayni sayılırız doktorum normal dedi kilo alimima bende dikkatli besleniyorum ama kilo kacinilmaz oluyo 😊😊🥰🥰
ozgeacar Seda-34 Evet çevremde de var benim doğumdan sonra çok hızlı kilo verebilen ama veremeyenler de var tabi umarım biz verebilenlerden oluruz 🙂
7capo7 ozgeacar aynenn öyle aksine bu yeme ve spor ile kesinlikle kilo verir kas yapardım🥲 neyse canları sağolsun yavrularımızın🌸
Mdnyldz ozgeacar yo zayıf falan değildim vallahi etine buduna dolgundum🤣 64 ile hamile kaldim 75oldum🥺
ozgeacar Leylim Ağlama canım üzülme gebelik şekerine çözüm var onu dengeliyorlar ve doğumdan sonra normale dönüyor bir cok kişide
Kuzucumm ozgeacar benim hic bulantim olmadigi icin doktor normal oldugunu söyledi cevremdeki cogu kiside hemen hemen ayni kiloyu almış hatta fazla alanda var icini rahat tut