Melodyy Merhabalar 33 haftalık oldum tansiyon yüksekliğinden 1 gün hastanede yattım sonuçlarım yarın çıkcak protein kaçağı olanlar ne gibi bi yol izlediniz ? Erken doğum vs oldu mu veya olur mu