Handemehmet 18+2 haftalık hamilym bi kaç gündür sağ kasıgımda bi baskı hafif agrı hissediyorum sebebini bilen var mı acaba basına gelen var mı? Doktor randevuma 2-3 gün var gidince de soracagm ama bilen varsa yazablr mi❤️
Deletedmom15257 Handemehmet bebek saga girip sertleşiyo 🤣🤣öyle olunca korkma cnm geciyo hemen bebekler öyle yapiyo işte
Rsen32 20+1 deyz Aynı sekilde bnde son iki haftadır hissdiyprum bugun drum idrarda yanma vs şikayetler yoksa kas ağrısıdr dedi günde 30 dklık yürüyüşler yap kayısı ve kabak çekirdeği ye bol bol dedi .