Sezeryan nasıl bilmiyorum ama ben iki normal doğum yaptım ilk doğumum çok sıkıntılıydı bi daha asla normal olamam dedim çok korkmuştum aynı şeyi yaşamaktan ama ikinci doğumum çok kolay oldu yani bünyeden bünyeye değil doğuma göre değişiyor bence ☺️ Umarım istediğiniz gibi sağlıklı ve kolay bir doğum yapabilirsiniz hayırlısıyla 🤗