Kızlar bugün post açmıştım, sabah eşime kahvaltı hazırladım işe gönderdim ve birden sıcak sıcak suyum gelmeye başladı. İlk akıntı oluyor sandım haftam erken olduğu için, ama bi baktımki çamaşırım pijamam göl olmuş. Sonra hemen hastaneye geldim doktor muayene etti hiç açıklık yok, su geldigi için dogumu durdurma gibi bir şansımız yok yatış yapacağız dedi. Sonra bebegin kalp atışları normaldi,benimde çatım müsaitti suni sancı verecegiz dedi. Suni sancı takıldı saatler geçti bende gram açılma olmadı. Doktor yarın akşamı bulabilir dedi ve benim gözüm yemedi kendimide çocugumuda yormak istemedim. Sezeryan yapalım dedim ve doktor beni (opanik atak) olmama ragmen spinale ikna etti. Çok heycanlandım çok agladım çok korktum belime iğneyi vurduktan sonra bi sıcaklık geldi bacaklarıma belde acıtmıyor pek yani düşündügüm kadar degildi enazından. Sonra hep muhabbet ederek geçti ameliyat. Bulantım vs olmadı. Bebegim dogdu ve agladı onun sesini duyunca bende agladım ama nefesi yoruldu yavrumun küçük oldugu için küveze koydular bir dakika yüzüme koyduktan sonra. İlk başta karnım çok acıdı gerçekten sezeryan zormuş, ilk yürüyüşümdede baş dönmesi falan olmadı tek zorlugu karnımın acısıydı. Şuan 3. Yürüyüşü yapacağım ilk gazımda çıktı ağrılarımda azaldı agrı kesici veriyorlar. Oğlumdan uzaktayım, onu görmeyi çok istiyorum ne yapıyor ne ediyor bilmiyorum. İlk denememde süt gelmedi inşallah ikinciye 🥰 2.400 doğdu urazım bize dua edin anneler sizleri seviyorum,burayı çok seviyorum. Allah herkesi tek avazda kurtarsın inşallah♥️