Banada iki defa yaptılar da bence böyle şeyler insandan insana değişiyor. Benim için çok zor olmuştu. Anlık bir ağrı ama çok bastirdilari için o anı hep hatırlarım.yapan hemşire gelince urperiyordum. Sezeryan bile çoğuna göre kolayken ben aşırı zorlandım zor toparladım kendimi. Kafanı bunlara takip kendini bosu boşuna korkutma.