zeynep1212 Evde idrar testi yaptım pozitif çıktı kan verdim 0.25 çıktı adetim 6 gün geçti var mı aynı durum başına gelen
Haticeerez zeynep1212 bende de kan testinde çıkmamıştı biraz daha bekleyin geç döllenme olmuştu bende sizde de öyle olabilir 3-4 gün daha bekleyin
Wonderwoman zeynep1212 benimde kahve rengi akıntım vardı kadın doğum a gittim kan tahlili yapti hamilelik yok dedi ama hamileymisim 🤷♀️ . Kahve rengi veya kırmızı akintinkz varsa doktora gidin mutlaka geciktirmeyin düşük riski varsada ilaç verir. Hakkınızda hayırlısı olsun
baby_mama Hormon önce kana çıkar, sonra idrarda yükselir. İdrar testi pozitif olduğunda kan kesin pozitif çıkmalı, idrar testi hatalı olabilir.