Seldayorulmaz karnın çıkmaya başlamışsa yağlara da başlayabilirsin bu kişiden kişiye değişir. Ben 20 haftalık falan olmuştu başladığımda. Başlarda hafif nemlendirmek yetiyor bebe yağı, biooil falan ama karın büyüdükçe daha kuvvetli şeyler kullanmak gerekiyor mustelanın çatlak yağını öneren çok benim önerimse kesinlikle kantoron yağı 👍🏼 33 haftalık olduk bugün hala çatlamadım kantoron çok iyi geliyor