Didem34 Kızlar grip oldum 32+1 im sürekli hapsuruyorm burnum akıyor basım agrıyor. Pespese 3-5 kez hapsuruyorm karnım acıyor bebisime zarar gelmez dmi 😞😞
KkSedakaya Didem34 hapşırırken sakın burnunu kapatma. En rahat canının yanmadığı şekilde hapşırmaya çalış. Benimde allerjim var sabahları hapşırıyorum üstüste. Kendini kAsmadığın sürece birşey olmaz. Geçmiş olsun:)
begummm26 Didem34 Benim burnum çok kaşınır o yüzden çok hapşururum ilk zamanlar acıyordu ama sonra geçti hiç bişey olmuyor rahat ol yeterki tutma geldiği gibi bırak😃🌸
Didem34 KkSedakaya begummm26 sagolun kızlar yok tutmuyorm hatta ayakta hapsuruyorm öyle daha rahat otururken daha cok agrıyor😂