Merhaba kızlar dünden beri bıçak saplanır gibi bel ağrım vardı iç çamaşırımdada bir kaç damla kan gördüm dün akşam ama dikislerimdenmi geldi yoksa rahim agzindanmi bilmiyorum sabahtan başlayan karın ağrısı kasık ağrısı şikayetleriyle hastaneye gittim NST ye girdim sancı yok ama ben ara ara bıçak gibi giren sancılardan duramıyordum doktorum yarın yatışını yapıp alalım dedi aranızda bu haftalarda doğum yapıp bir sıkıntı yaşayan oldumu kızlar biraz korku biraz endişe biraz mutluluk karma duygular içindeyim 😑😑😑