Aybat35 12+5 günlük hamileyim ama kendimi hamile gibi hissetmiyorum bazen ya daha küçük ondanmı acaba sizlerde yaşayan varmı kızlar 🤷🏼♀️
BTSG04 Aybat35 25. Haftamdayım o haftalarda bende hiç hissetmedim hatta unutup hiç dikkat etmiyordum kendime. Ne zamanki karnım büyüdü hareketleri hissetmeye başladım işte ozaman hamile olduğumu hissettim bazen hala inanamıyorum o ayrı 😃 sizde hissedersiniz bebeğiniz büyüdükçe
Beyzademiirrr Aybat35 çok normal tekmelerini hareketlerini hissedene kadar hamile değilmiş gibi hissediliyor
Lulemom Bende 12+2 deyim. Bazen hamile olduğumu unutuyorum 😄 sanırım karınlar çıkana kadar bebek hareketi hissedene kadar anlayamicaz gibi 😄
Aybat35 Booncukk bilmiyorum ki valla arada karnıma bakıyorum belli gibi azıcık ama karnımda yok gibi 😂
ulviyedemirbas2 Aybat35 o haftalarda bende öyle hiss etmiyorumdum şimdi 28+4yız oğluşumun haraketlerini hıss etdıkce o zaman bılıyorsun kı hamilesın 🥰🤭👶cok güzel bi hiss Allah her kese nasib etsin
Aybat35 ulviyedemirbas2 inşallah canım benim hepimize nasip olsun inşallah bende hissetmedikçe korkuyorum ne bilim❤️🤷🏼♀️
ulviyedemirbas2 Aybat35 ben 17haftalık da haraketlerini hiss etmiyorumdum bazen cok korkdum hemen hastaneye gittim ama haftalar ilerledikçe haraketlerini hiss etdıkce cok rahat oluyorsun🥰sızde de daha kuçuk azıcık büyüsün rahat olursun o zaman 😄
mrsbiyolog Ne kadar şanslısınız. Ben 17 hafta boyunca yemek yiyemedim su içemedim ömrüm wc kusarak geçti 3 kere hastanede serum yedim. O yüzden hissedememe gibi bir durumum hiç olmadı😂 hatta eşim sen bunları hatırlayıp ikinciyi asla yapmazsın bile dedi 😂