Nurgul1 Canım dün şehir hastanesinde girdim ayrıntılı ultrasona.Doktorun saatlerce, dakikalarca bakması ne kadar önemli bilemiyorum ama 10 dakika baktı herşeyi normal bir sıkıntı yok biz iç organlarına bakıyoruz zihnine bakamıyoruz 3lü test yaptırdın mı dedi evet dedim soracağın bir soru varmı dedi çok ılımlı bir doktordu kilo boy cinsiyet dedim(cinsiyeti biliyordum)kesinleşmesi için sordum🥰kilosunu boyunu cinsiyetini söyledi.Gayet iyiydi yani