Merhaba anneler size bir sorum var. Bu ilk hamileliğim ve şehir hastanesinde doğum yapıcam. Başından beri isteğim normal doğumdu ama sancım doğum yapıcak kadar çıkmıyor nst de doktor hep sancın yok diyor. Pazartesi 41. Haftaya giriyoruz doktorum yatışını yaparız dedi. Şimdi direk sezaryene mi alıcak yoksa suni sancı mı vericek. Çatı muayenesi hiç olmadım açıklık ne durumda bilmiyorum. Açıklık olmadan suni bağlıyorlar mı ? Bildiğim sezaryen şehir hastanesinde son çare olarak yapılıyor. Böyle bir doğum yaşayan var mı yada bilgisi olan. Şimdiden teşekkürler 🤗