momyss Merhaba hanımlar 38+6 olduk bugün doktora gittim sancım çıkmadı, sancım olmadığı için açıklığa da bakmadı ve bebek kanala girmemiş deneyimli anneler ne yapmam lazım açılmanın olması ve bebeğin kanala girmesi için
Duygusuz momyss bende 38 haftadayım sancım vardı iki haftadır ama bugun dr um dogum a alıcam seni dedi korktum baya sancı falan kalmadı. Sancı cıkmayınca da dogumu pzt ye erteledi benim suan 2 cm acılmam var hurma yiyorum ahududu yapragı cayı içiyorum squat merdiven inip cıkma acılma için başka hareketler yapıyorum. İlişki de öneriyor Dr ama biz zaten korkuyorduk acılma baktıgı için hafif kanamam da oluyo o yapılır mı bilmiyorum
Tulis_bebisi Squat yapın yavaş yavaş yani yere çömelip kalkın iki set halinde 5 5 yapabilirsiniz hurma yiyin merdiven inip çıkın 😊Allah sağlıkla tek nefeste bebeğinizi kucağınıza almayi nasip etsin 🤲
momyss Tulis_bebisi yapmaya çalışıyorum bunları ama devamlı yapmam gerekiyor sanırım teşekkür ederim çok sağolun iyi dilekleriniz için🥰