mrv_b merhaba bi sorum olacak sizle daha önce görüşmüştük kürtaj sonrası korunmamistiniz bu konu hakkinda konuşmuştuk brn bugun öyle rahim toparlanmismi diye kontrole gittim rahim toparlanmis zten suan ilk adetimi görüyorum ve parca kalmamis temizlenmis çok şükür ama rahim toparlandigi halde bana doktor 4 ay daha bekle dedi ama kendi kürtaj oldugum doktorum 3 ay demişti… 1.5ay geçti kurtajdan sonra bu aydan haric 4 ay sonra korunmayi birak dedi