Ozzzzz_ Kızlar 3 gündür akşamları pembe lekelenmem var , bugün gittim kontrole alttan kese gözüktü kanama alanı vs yok dedi. Gayet normal herşey dedi. Ama bu kanamalar neyin nesi? Gündüzleri hiç gelmiyor ama akşam olunca pembe bi akıntım geliyor biraz
Esraadem Ozzzzz_ canım bu durumu çoğu doktor yerleşme kanaması olarak yorumlayabiliyor . 8. Haftamda bende de olmuştu kesede ve etrafında bir kanama göremediği için bir sıkıntı olmaz gerçek taze kan olmadığı sürece sıkıntı yok demişti ve iğne vurunmuştum ama ben riske atmadım 2 hafta boyuna sadece wc ye gitmek için kalktım . Çok şükür hemen atlattık 🙏🏻 İçinden bolca dua et ve mevbur olmadıkca ayağa kalkma çoğu gebeler yaşıyor bu durumu dik ayaklarını yat 😄😘