Aysbabe bende onlardan biriyim bugün iade ettim, ambalaj etiketi sonradan yapıştırılmış kabarcıklar oluşmuş şekilde geldi kendim için almıştım ama genede iade ettim bugün ebebekte mustelalarda indirim vaesı pişik kremi ve şampuan aldım ürünler güvenlik amaçlı kutulu şekildeydi.. ☺️ Ebebekte bebek yağı yokmuş çalışan zeytinyağı en iyisi dedi ama bulursam alırım genede😁