gulsahyildizcolak Selam. Kızlar 36 haftalık olucam resmen evde odadan odaya zor geçiyorum çok kötü kalçam batıyor. Başına gelen var mı? Nasıl düzelir 😢 normal doğum çok istiyorum. Yine yürüyüşe gitmek ve plates yapmak istiyorum. Ne olur yardım edin bana
Kubraa-94 gulsahyildizcolak magnezyum eksikliğinden oluyor maalesef 😒doktorunuz vermemiş miydi önceki haftalarda
Yunusemreninannesi gulsahyildizcolak banada arada oluyo her zmaan degilde kendimi yordugumda cok ayakta kaldigimda oluyor
Dlkelc09 gulsahyildizcolak 4 fıtık artı bel kaymasıyla 34. Haftaya kdr çok iyi gelmiştim o kdr mutluydum ki . 5 gündür feci ağrılar çekiyorum acıdan gözümden yaş geliyor. Doktor yeni fitiklarin oluşmuş olabilir dedi . Geçmezse nasl dayancam bilmiyorum daha dogum var bebeğin ilk ayları var 😥😥
Leylaa6549 Dlkelc09 benimde 3 fıtık ve bel kayması var hamileliğin başınca cektim doktorumun tavsiyesiyle yumuşak minder yaptırdım popoma ve sırtıma oturunca iyi oluyor yumuşak zemin iyi sert zemin hep rahatsız etti sizde deneyin faydasını göreceksiniz