Newmomadayi Hanimlar iyi aksamlar sizdede vajinal mantar oldumu acaba ? Biz 6 haftalik olduk ama yogun akintilar vardi onlara ek olarak sizi , kasinti ve peynirimsi akintilarim olusmaya basladi. Sizde normal mi ? Benim gibi yasayanlar varmi ?