Kızlar dün gece eşimle ilişkiye girdik hiç bir ağrı sızı olmadı az öncede lavaboya gittiğimde idrarımı yaparken yuvarlak şekilde kahverengi sümüksü akıntı geldi iki kere idrar yaparken peçeteyle sildim leke gelmedi ama kahverengi iki akıntıyı gördüm idrarımı yaparken sizce kötü bişey mi daha bebeğimin hareketlerinide hiç hissedemedim ilk gebeliğim