Merhaba kızlar bı büyük teyze var ebe tanıdığımiz beni aradı tedaviyle hamile kalamadiysan birşeyin yoksa belini çekiyim 3 gün sabah aç karnına dedi napayım sizce bel çektirerek hamile kalan varmı birde şey dedi kime yaptıysam hamile kaldı elim uğurlu diye çok kararsızım deneyiminizi yazar misiniz