Gizemshn neden öyle yapıyorlar acaba. Hem modern hem klâsike bir isim. Anlamı güzel dini yönü de olan bir isim. Eee telaffuzu da zor değil. Bahane bulunacak pek bir tarafı yok. Ama tabi zevk meselesi içlerine siner sinmez o ayrı. Eşim ilk oğlumuzun adını Resul koymak istedi. Ben hiç karışmadim iki aile de çok yadırgadı vazgeçirmeye çalıştı. Ama dinlemedik şimdi ikinci gebelik isim koyma sırası bana geçti 😀 13. Haftada erkek olduğu netlesince direk adı Kerem olacak dedim konuyu kapattım. Siz de inşallah içinizd sinen bir isim bulursunuz