DuyguTolga Progestan 50mg enjeksiyonluk çözelti ampül kullanıpta iğne yerleri şişip ateşi çıkan oldu mu veya nasıl geçeceğini bilen var mı 2 güneen beri çok kötüyüm ateşim 38.9a kadar çıkıyo düşüyo geri çıkıyo
EcrinEr DuyguTolga çok yağlı bir ilaç olduğundan apse yapıyor maalesef 15 20 dakika enjeksiyon sonra var ise alkol yada kolonya kullanarak o bölgeyi ovalamak yoğun olduğundan ama ateşinizin enjeksiyonla alakası olduğunu düşünmüyorum bir enfeksiyon oluşmuş olabilir