Mrveykt Kızlar hiç NST olmadı bende yarın doktor randevum var.. Kesin NST bağlarlar demi??? Sizce normalmi?
baharbalkann Mrveykt 32.haftada başlattı doktorum 37de artık çatı muanesi falan yapması gerekir, her doktor farklı demekki
Aslaninannesi Mrveykt nst herşey yolunda olduğu sürece 32 de basliyo bazı aksi durumlar olursa daha erken bile kontrol amaçlı başlanıyor ama vardır heralde doktorunuzun bildiği
papatyagil Benim dr yapmadı 38 deyim bugün de randevum vardı sorduğumda bi sorun görmedikçe almam nst ye dedi ultrasonda hareketlerini görüyorum sanci düzenli olmadıkça nst ye gerek görmuyorum dedi
Busramusti Mrveykt gebelik durumunuza göre sanırım ben sormuştum sıkıntı olmazsa 37ye kadar girmene gerek yok demişti. 37. Hafta olucak salı günü giricem nst ye ilk defa çatı muayenesi de 39a doğru yapicakmis o arada doğum olmazsa tabi
Sevgi1907 Mrveykt 36 haftalık nstye bagladi 38 haftada cati muaynesi yapilcak dedi haftaya gidince çatı muaynesi yapilcak nstye baglayip