bb1509. Bugün 30 haftalık olduk. benim de geçen hafta randevum vardı cumartesi. Yarından sonra tekrar çağırdı. Göbek 2 hafta , kafa ve bacak da 1 hafta geride bizimde. Sol damarda benim de sıkıntı varmış coraspin başlattı. Eğer ara daha da açılırsa erkenden alırız dedi. Ben de çok üzüldüm. İnşallah arayı kapatırlar. Sağlıklı bir şekilde vakitleri dolunca inşallah alırız kucaklarımıza 🤲🏻