Ben ilk oğlumda lansiloh krem ve dokrorun yazdığı fito kremi aldım. Ayrıca daha önce emzirme eğitimi de almıstim ama yine de dehşet yara oldu ağlayarak emzirdim krem asla kar etmedi o yüzden direk ikinci gebelikte gümüş kapak baktım karar verdik kesin alacağım ayrıca yine benimle aynı zamanda doğum yapan arkadaşım almıştı. O zaman bu kadar marka da yoktu pahalı gelmişti bana ben almadım ama o çok memnun kaldı hiç yara sorunu yasamadi