MorTutkunu Kızlar bir sorum olacak size 3 aydır gebelik düşünüyorum adet düzensizliğim var bugün 19.cu günümdü adet oldum. Önceki aylarda 24 26 falandı. Sizce klomen kullanmalımıyım ? 5 yasinda bir oglum var .