Herkese merhaba 🥰 7 aylık evliyiz ve yaklaşık 3 aydır gebelik planlaması yapıyoruz ve sonuç alamayınca bugün bir kadım doğum doktoruna başvurduk. kan, idrar tahlilleri, d vitamini kontrolü falan yapıldı ve sonucunda D vitamini yok denecek kadar az çıktı 🙄 ve doktor gebeliği etkiler dedi D vitamini ne magnezyum takviyesine başlattı aranızda benim gibi bu durumu yaşayıp daha sonra gebelik için olumlu sonuç alanınız oldu mu 🤔