Merhaba arkadaşlar 19 ocakta rahim ultrasonu çekildim 22 ocakta yumurta büyütme iğnesi vuruldum 8 adet 30 ocakta çatlatma iğnesi vuruldum Şubat 10 da çok az bişey kanama geldi sonrası kahve rengi lekem geldi progestanı günde 4 taneye çıkardı doktorum şuanda kasıklarım ağrıyor sizce normal midir biraz endişem var 😞 doktorum hiç kalkmayacaksın istirahat ediceksin ağır kaldırma dedi 😔