Deniz-denizim bayılacak gibi oldum tam iki kez ölüyorum sandım,meğer stresten olmuş ben de şeker den zannediyordum dahiliye doktoru bu şeker değerleri fenalaşma yapmaz fazlasıyla kaygı yapmışsın dedi. Ayrıca insülin de yapılmaz yaptığın diyet seni düşürmüş gebesin çorbanı da sebze yemeklerini de ye sadece tatlı ve hamurişi yeme dedi o da beni rahatlattı şimdi öyle yapıyorum rahatım iyiyim çok şükür 🙏 yine tabi siz doktorunuzla görüşün ama benim yaşadığım durum bu😀🌸🌸