Mecburi değil ama öneriliyor altı üstü kan vereceksiniz ne zararı var ki bence buna değer o zaman üçlü de yaptırmayın dörtlü de yaptırmayın ayrıntılı ultrasonda yaptırmayın ne gerek var böyle düşünmek yanlış bence belki önüne geçilebilecek bir durum belki ilaç tedavisi belki küçük bir operasyon ile düzelebilecek bir durum yada doğumdan hemen sonra müdahale edilebilecek bir şey olacak Allah korusun ama her şey insanlar için bilmek bilinçli olmak vakit kaybetmemek en güzeli bence ama tabi ki karar sizin fikrimi paylaşmak istedim 🙏🏻 Sağlıkla kavuşalım