buket_22 Ardkaslar 12+5gunluguz bende hep bi istahsizlik var ya bulantilarm azaldi ama istahsizlik var sizlerde oyle mi :(
feyzosvemercimek buket_22 12+0 bende de var karnım acıkıyo ama yemek istediğim özel bişey de yok bu sefer acıkınca midem bulanıyor hepten iştahım kaçıyo
Dilekveuzum Benimde 12+5 😅 hep karnım aç gibi hissediyorum ama yemeğe oturunca pek bişey yiyemiyorum.
Symayhn3434 Bende 11+4 deyim benimde mide bulantım olduğu için pek iştahım yok sıcak yemekler hiç yiyemiyorum 😔
deletedmom43 feyzosvemercimek Aynen canım ikiz. Bende anlam veremiyorum. İştahsızlıktan az az yiyebiliyorum ama 12 haftada 4 kiloyu nerden nasıl aldım bilemedim🙄
ymr 11+6 bulantıdan kusmaktan bıktım sadece su saate kadar 5 kez kustum.midemde tek bir şey Yok açlıktan bulantılardan ölücem😭 artık gücüm sabrım kalmıyor hiç bişey anlamadım hamileliğimden sürekli acı çekiyorum 😔