Kızlar merhaba, Cumartesi gününden beri çok çok az kahverengi lekelenmem var adet olmadım. Adetimin üstünden 4 gün geçti. Daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için tedirginim. Sizce bu lekelenme neden oluyor? Kötü bir şey mi? 3 gün önce 5 tl lik testlerden yaptım negatifti