Merhaba kızlar bugün tuvalette 2-3 damla kan geldi adetime 7 gün var acaba yerleşme kanaması mı yada kist falan vardı patladı mı ya biraz heyecan yaptı bende ? Yerleşme kanaması daha önce yaşayan vardır aramızda kaç gün öncesinden oluyor bide kıpkırmızıydı ilk defa yaşadım bu durumu