Merimex Ebru0648 benimde ilk gebeliğim 29.haftada yaşadım muayene de sordum kontrol etti sıkıntı yok dedi yalancı kasılmalar olabiliyormuş düzenli değilse su gelmiyosa doğum değil diye biliyorum:)
medosegemira Ebru0648 bnde pazartesi gdiicem ameliyat içn hazırlık yapıcaz ddi kan falan vercm sanırım heycanla bekliyorum
edakah Ebru0648 bende oluyor ama doktorum farkettiği progestan verdi 32. Haftada başladı öyle dewam ediyor ama 10 dan fazlasını bilmiyorum