Merhaba sevgili arkadaşlar,
Hamilelik sürecinde ya da sonrasında okuyup beğendiğiniz,tavsiye edeceğiniz kitaplar nelerdir?
Ben şu üç kitabı okudum ve oldukça hoşuma gitti.Anlatımları sade ve açıklayıcı.Gereksiz detaylardan uzak ve bilimsel.
☘️Ayşe Öner-Hamilelik,Doğum ve Bebek Bakım Kitabı
☘️Mayo Clinic-Sağlıklı Gebelik Rehberi
☘️Dr. Thomas Verny- Doğmamış Çocuğun Gizli Yaşamı