Sevda5895 İlk gebeliğimde nisanim gelmedi direk sancıyla doğuma gittim o yüzden hiç bilmiyorum nedir ne renkelrde olur daha önce yaşamış olanınız var mı ya da bilgisi olan ?
karabc Genelde kanama gelir derler ama zaten sonlara doğru sümüksü akıntı oluyor ya o pembemsi yada kırmızı şekilde geliyor zaten su geliyor sonrasında o şekilde anlarsın dediler bende bay yazı okudum ordan biliyorum birde büyüklerin anlatmasından😅