eylemmm21 dis agrisiyla gittim doktora 2 disim cekildi suan cok kötuyum 3 saat hicbirsey yiyemem ve dis rötgeni cekildim bebege zararlimiki vijdan azabi cekiyorum yavrum sabhtan beri yemek yemedm yogun kanamadan dolayi zararli olurmu bir kac saat yemek yememem ve rötgen zararlimiki😒😖?
Meryemaskerden eylemmm21 hamile olduğunu söylemedinmi doktora röntgen tabikide zararlı. bi yelek giydirip cekiyorlarmış diye duydum ama bilemiyorum ben dr çok dis agrisi çektim ama kimse bisey yapmiyor dediler gitmedim dis doktoruna
deletedmom43 eylemmm21 Röntgen miiii?? Ben implant yaptırıyorum röntgen çekmeleri lazım,vidaların yerini göremiyorlar. Ona rağmen çekmediler röntgen🙄
Pcoslubiranne eylemmm21 Gebelikte 10 a kadar cektirmek zararli degilmis.Doktorum demisti.Uyuşturmadan nasıl çektirdin orası daha muhim.
Bushra Boş yere kendini üzme canım. Kaç haftalıksın bilmiyorum ama, benim de 20’lik dişimi çektiler. Röntgen ve anestezi de uyguladılar. Orta üç ayda bu tür işlemler ne anneye ne de bebeğe zarar vermiyor. Son üç ayda erken doğum tetiklenir diye çekemiyorlar sadece. Benim doktorum kendisi aynen bu şekilde anlattı. Ayrıca dişçim de
deletedmom43 Bushra Benimde orta 3 ayda takılmış olacak dişlerim ama yine de röntgen çekmiyorlar. Evet doğru işlem yapılır dişe ama röntgen.... Bilemiyorum🙄
Bushra deletedmom43 haklısın sonuçta, xray cihazından bile kaçınıyoruz ama , mecbur kalınca yapacak bir şey yok