Burda benim gibi olan birsürü kişi var diye bu baslığı atıyorum ve yazıyorum
Evliliğimde 3. Yılıma gidiyorum ve 2 yılı vajinismusla uğraşarak geçti gecen nisan ayında psikologdan destek almaya basladık ve vajinismus tedavisi görürken hamile kaldım yanlışlıkla ve evet eşimle tam birlikte olamadan gebe kaldım kızlık zarı denilen illet hala ordaydı bugün gebeliğimin 36. Haftasındaym ve alttan muayne olmam gerekiyodu türkiyede çatı muaynesi deniyo onun gibi çatı kontrolü ve smear testi ordan akıntı gibi bise alındı resmen kalp krizi geçirecekdim dün yarın nasıl baktırıcam alttan diye burda o kadar abartıldı ki korkudan uyuyamadm resmen ama orda yatınca içimden sadece sunu dedim buna dayanamazsan doğumda yapamazsn hersey bebek için ve kendimi asla kasmadım doktorum bakarken sadece dua ettim içimden ve nefes alıp verdim bi baktım kadın elini sokmuş çıkarmış ben okadar gevsek bırakdım ki kendimi
ki ben orama elini sürünce çığlık kıyamet bağıran biriyim eşimle birlikte bile olmadm bu sebepden demekki insan isteyince hersey oluyormus arkadaslar burda saçmalayan çok insan var vajinismus olan kimse normal doğuramaz bilmem ne yalan elbette her insan farklıdır herkesin acı eşiği farklıdır ve benim canım çok tatlıı 🙄ben 9 ay birlikte olmadm eşimle ama muaynede olamam sanıyodum şükür ki oldum geçti bitti kimseye kulak asmayın insan isteyince heeersey atlatılıyo bu arada doktorum bakınca azda olsa bi akıntı geldi büyük ihtimalle o zar denilen şey açıldı asla ağrı hissetmedim hafif bi yanma oluyo yalan yok ama 1 dakika bile sürmüyo insallah yanlış bise yazmamışdır hakkınızı helal edin