Elisa23 yani senin ne zaman korunup korunmayacağına doktorunla beraber karar vermelisin, burada herkes farklı bi şey söyleyebilir. Doktorunu netleştirmen çok önemli. Tabi ki herkes sana tavsiyelerde bulunacaktır ama en azından gittiklerinden hangisi senin ihtiyaçlarına cevap verdi bunu sen bilirsin. Kürtaj sonrası dönem yıpratıcı olabiliyor geçmiş olsun 💐